3/3/08

You sexy mother fucker


Σου έχει τύχει ποτέ να γνωρίσεις κάποιον που είναι πασιφανές πως είναι μεγάλος μαλάκας αλλά η επιθυμία σου να τον βρίσεις και να τον ξαποστείλεις να είναι εξίσου δυνατή με την επιθυμία σου να του πετάξεις τα μάτια έξω? Ε, εμένα ναι! Γιατί εμένα που λέτε, το φετίχ μου είναι οι μαλάκες. Μην δώ μαλάκα, να τον πάρω! Και το έχω πληρώσει αυτό ακριβά, με πόνο και δάκρυ.
Αλλα εξηγήστε μου και το άλλο γιατί θα τρελαθώ. Γιατί οι μεγαλύτεροι μαλάκες είναι και οι καλύτεροι στο κρεββάτι (η μήπως απλά εγώ είμαι μαζόχα?)΄

Η μήπως το γεγονός οτι είναι τόσο καλός στο κρεββάτι είναι αυτό που τον κάνει και μαλάκα λόγω έπαρσης (τι φιλοσοφικά ζητήματα που θίγω ε?)

Τουλάχιστον τώρα πλέον, μετά απο πολύ κόπο και ιδρώτα, έχω μάθει πως να το χειρίζομαι και ποιά είναι η θέση τους. Μόνο στο κρεββάτι. Άντε και πάνω στο πλυντήριο για την extra δόνηση! Εκεί είναι καλός, εκεί περιορίζονται και οι κοινωνικές μας επαφές. Ούτε καφεδάκι, ούτε βολτούλα, ούτε να κοιμηθούμε αγγαλίτσα (πόσες φορές άφησα το κρεββατάκι μου το υπέρδιπλο και κοιμήθηκα στον καναπέ για να μην κοιμηθώ με τον μαλάκα αγγαλιά), μόνο ένα τσιγάρο μετά το sex και αυτό στην μούγκα γιατι είπαμε, δεν είναι για κουβέντες. Μετά δρόμο. Γιατι λίγο να σου αρχίσει τα γλυκόλογα, λίγο να σε πετύχει και σε φάση συναισθηματική και ένα δράμα γεννιέται.

Και ποιός είδε άνθρωπο ερωτευμένο με μαλάκα και δεν τον φοβήθηκε.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

msn me multifarious72@gmail.com